//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : I ♥ You Muhd Idham


Tagboard
Footprints here!


cbox code here

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Najihah Masron

My soul , My heart , My life and My everything
Assalamualaikum :') .. lame tak tulis blog .. berhabuk dah blog saya nie .. meh tiup sikit . fuh!fuh!fuh! .. harinie saya sihat je :) , makan pon dah , mandi je belom hee kaurang semua ? sihat dah makan ? :') hope semua sihat je ye ? .. 
Okey title kita harinie my soul , my heart , my life and my everything :D . Agak2 siapa orang tu ? jeng , jeng , jeng :') . sudah semesty ny lah muhd idham gemok :') . Dia lah segale gale nya bg saye :') awak-II , saya RINDU tahu tak kat awak . RINDU sgt2 dekat awak :') , kenapa awk dah tak datang jumpa saya lagi ? awak dah lupa ye dekat saya ? :') .. serius awak saya RINDU sgt dekat awak ..
awak ? awak rase kita boleh jumpa lagi tak ? :') hmm awak :') saya RINDU lah nak lepak macam dulu tu , GELAK sama , BORAK-II , JELING-II , NYANYI sama-II , SEDIH sama-II , GEMBIRA sama-II , makan AISKRIM sama-II , tengok WAYANG sama-II , pergi FUNFAIR sama-II ,  saya RINDU sgt saat-II tu :') ..
Awak ? Tadi saya jumpe ibu . pastu saya masuk bilik awak , tiba air mata saya jatuh :') dengan sendiri , saya tak dapat nak tahan lagi awak , saya mintak maaf sebab menangis saya tak dapat nak tahan . saya menanges depan ibu . n ibu pon menanges , arhh ! saya taknak tgk ibu menanges :') .. and satu benda yang membuat kan saya nak menjerit n menanges lagi kuat sebab benda nie . . . .
Bie ! i LOVE you bie .. sayang tengok benda nie terus sayang nanges sebak rase nya .. :') ya allah RINDU nya dekat kau .. rase macam baru semlam je kite kenal n start jumpe :') tpi dah 6bulan kau pergi , lame nya .. bie :') . bie . bie . dan bie ! dengar nie bie sayang nyanyi lagu patah seribu , "Walau kau tiada disini ku tetap ingat semua pesan mu , ku hidup seolah olah kau masih ada :') ~ ~ ~ " .. sayang tak pernah lupakan bie sesaat pon :') .. ingat tu ..
ME Siti Najihah Love You Muhd Idham Forever in My Heart =D ..